Apie laser tag

Pamirškite kasdienius rūpesčius ir leiskitės į kovų su lazeriais ir interaktyvių žaidimų pasaulį! LASER TAG – tai aktyvi, sportiška ir išskirtinė pramoga, kuri patiks tiek vaikams, tiek suaugusiems. Jūsų laukia puikūs garso, vaizdo ir šviesos efektai, dinamiška muzika ir unikali aplinka, kuri paliks malonius prisiminimus bei įspūdžius. LAZERSPOTE galėsite išbandyti savo jėgas, budrumą, pastabumą, įvertinti komandinio darbo privalumus ir išsikelti asmeninius tikslus! O svarbiausia čia nėra dažais užpildytų kulkų ar kitų elementų, todėl po žaidimo jūsų drabužiai liks švarūs ir nereikės skaičiuoti mėlynių ant kūno. Nesvarbu, kokio amžiaus esate, dabar pats metas leistis į nuotykį! Organizuojami uždari renginiai su vaišėmis – visas dėmesys tik Jums ir Jūsų šventei.

Išskirtiniai

Ginklai ir įranga

AK 25 PREDATOR

Žaidybinis komplektas yra išlengvinta kopija to paties pavadinimo kovinio šturmo automato. Puikus svorio ir galios santykis, neįtikėtinas šūvio nuotolis.
Optimali šūvio distancija: iki 250 metrų
Svoris: 1 kg
Dydis: 70 cm

MP 9 PHOENIX

Lengvas ir efektyvus, tinkamas visoms žaidėjų grupėms. Mylimas vaikų ir gerbiamas patyrusių žaidėjų.
Optimali šūvio distancija: iki 300 metrų
Svoris: 0,78 kg
Dydis: 40 cm

Vaistinėlės

Žaidime naudojamos išmaniosios vaistinėlės. Vaistinėlių pagalba žaidėjai pasipildo gyvybių, o ginklai šovinių. Vaistinėlės programuojamos atsižvelgiant į žaidimo scenarijų. Galimi patys įvairiausi režimai, pavyzdžiui: atgaivinti sužeistus žaidėjus, bet nereaguoti į mirusius arba atvirkščiai, gaivinti mirusius, bet nepridėti gyvybių sužeistiems žaidėjams.

Šūviai ir skaičiavimas

Taiklūs šūviais registruojami ant galvos dėvimu raiščiu su infraraudonuosius spindulius fiksuojančiais davikliais. Taikytis reikia į raištį su davikliais. Ant galvos dėvimas raištis yra signalo imtuvas, kurio dėka suskaičiuojami šūviai.

Kontrolinis taškas

Šio įrenginio veikimo principas pasiskolintas iš Call of Duty kompiuterinio žaidimo. Paleidus taiklų šūvį į kontrolinį tašką, jis pradeda šviesti jį užėmusios komandos spalva. Palaiko iki keturių komandų, galima nustatyti įvairias žaidimo partijos trukmes pradedant 2 minutėmis, ir baigiant 1 valanda. Priklausomai nuo scenarijaus ir tikslų, žaidime galima naudoti vieną ar daugiau kontrolinių taškų. Žaidimai su kontroliniu tašku yra labai aktyvūs ir reikalauja daug fizinių pastangų iš visų žaidėjų, bei komandinio darbo. Galima pastatyti 2 kontrolinius taškus skirtingose bazėse ir bandyti juos kuo greičiau užgrobti priešininkų komandoms. Daug žaidimo scenarijų pagal kiekvieno norus.

scenarijai

Visi Laser Tag žaidimai vyksta pagal tam tikrą scenarijų. Žaidimo scenarijus arba misija – tai užduotis komandai, kurią reikia įvykdyti per sutartą laiką su tam tikru gyvybių ir amunicijos kiekiu. Nuo žaidimo scenarijaus priklauso ar žaidimas bus „vaikiškas“, ar „suaugusio“. Kaip taisyklė, vaikai mėgsta trumpus, aiškius ir daug fizinių jėgų nereikalaujančius žaidimo scenarijus, o suaugę mieliau vykdo taktines misijas, kurios reikalauja susikaupimo ir tam tikros strategijos. Scenarijų gali būti labai daug.

Kontrolinis taškas

Žaidimo aikštelės viduryje stovi kontrolinis taškas. Kiekviena komanda savo aikštelės pusėje turi vaistinėlę, kurioje gali atsinaujinti gyvybes. Žaidimo tikslas – užimti kontrolinį tašką ir neleisti priešininkams įsibrauti į šią teritoriją. Norėdami "užgrobti" kontrolinį tašką, komandos nariai turi šauti į jo vidurį, o jame esantys šviesos diodai užsidega komandos, kuri užfiksavo, spalva. Tuomet ta komanda turi išlaikyti savo spalvą tam tikrą laiką, kad būtų valdomas. Laimi ta komanda, kuri žaidimo metu surinko daugiausiai taškų.

Šturmas

Žaidžia dvi komandos. Viena komanda bando atlaikyti kitos komandos šturmą tam tikrą sutartą laiką, pavyzdžiui 10 minučių. Tai klasikinis scenarijus, galimos pačios įvairiausios šios misijos modifikacijos. Pavyzdžiui, gynėjai gali turėti ribotą gyvybių skaičių, o puolantys neribotus gyvybių papildymus.

Vėliavos

Dvi komandos, dvi vėliavos. Kiekviena komanda savo aikštelės pusėje turi vaistinėlę, kurioje gali atsinaujinti gyvybes. Šalia bazės - kabo jų komandos vėliava. Žaidimo tikslas – perimti priešininkų komandos vėliavą ir ją pakabinti šalia savo komandos vėliavos. Vėliavas gali nešioti tik gyvi žaidėjai. Jei nešant vėliavą ištinka virtuali mirtis – vėliavą privalote mesti iš rankų ir palikti žūties vietoje, o kitas komandos draugas gali perimti ir nešti toliau. Žaidėjas gali nešti tik vieną vėliavą.

Team Deathmatch

Vienas iš labiausiai paplitusių scenarijų. Žaidėjai yra suskirstyti į dvi komandas, kurių kiekviena turi surasti ir sunaikinti priešo komandą. Raundai trumpi. Štai keletas bendrų taisyklių. 1. Nužudytas žaidėjas laukia kovos pabaigos iš anksto sutartoje vietoje. 2. Iš žaidimo pasitraukę dalyviai negali bendrauti su kitais žaidėjais, įskaitant priešininkų komandos atstovus. Laimi komanda, kuri per nustatytą laiką sugebėjo nokautuoti visus varžovus. Jei pasibaigus žaidimo laikui kiekvienoje komandoje yra išgyvenusių, instruktorius sušvilpia. Nugalėtoja skelbiama komanda, turinti daugiausiai gyvų žaidėjų. Galimas scenarijus, kai žaidėjai yra atgaivinami.

Bado žaidynės

Tai to paties pavadinimo mokslinės fantastikos "bestselerio" siužeto adaptacija. Poligono centre yra sandėliai su ginklų komplektais ir naudingais prietaisais, kurie pravers kariams. Teisėjo nurodymu dalyviai užima pozicijas tokiu pat atstumu aplink sandėlį. Nuaidėjus švilpukui, žaidėjai skuba į sandėlius ir čiumpa ginklus. Ginkluoti Bado žaidynių dalyviai savo nuožiūra užima pozicijas ant žemės. Kiekvienas žaidžia už save. Yra tik viena užduotis – išgyventi pačiam ir nužudyti visus savo varžovus. Tai turi būti padaryta lygiai per valandą arba nustatytą laiką. Nugalėtojas gauna pagrindinį prizą. Žuvę žaidėjai siunčiami į paskirtą vietą, kur teisėjas registruoja juos. Likusiems dalyviams teisėjas praneša apie kiekvieną naują pašalinimą. Jei pasibaigus laikui mūšio lauke liko daugiau nei vienas žaidėjas, prizo niekas negauna.

Komandinio posto užėmimas

Žaidime dalyvauja dvi komandos. Kiekviena komanda turi savo komandinį postą. Komandiniai postai šiame žaidime atlieka ir vaistinėlių funkciją. Žaidimo tikslas - sunaikinti priešininkų komandinį postą jį sušaudant ir išsaugoti savo. Taigi reikės organizuoti priešininkų bazės puolimą ir užtikrinti savo bazės gynybą. Galimos pačios įvairiausios šio scenarijaus modifikacijos. Pavyzdžiui, galima žaisti neribojant gyvybių pasipildymų arba galima nustatyti ribotą gyvybių papildymų skaičių visai komandai.

D.U.K

Laser Tag – tai sparčiai populiarėjantis žaidimas visame pasaulyje, dažniausiai žaidžiamas labirinte. Galima žaisti ir miške, ar atvykti pas Jus į svečius. Žaidimui naudojami specialūs ginklai su infraraudonaisiais spinduliais. Lazeriai yra nejuntami,visiškai saugūs ir nesukelia jokio skausmo.

Vienas žaidimo raundas trunka 10min. Žaidimų skaičius neribojamas.

Dėl rezervacijos prašome susisiekti tel. nr.  +37060999906, el.paštu info@lazerspotas.lt arba paspauskite mygtuką „rezervuoti”

Ateinant reikia atsinešti švarią avalynę. Taip pat patariame apsirengti patogiais drabužiais.
Vienu metu gali žaisti iki 12 žaidėjų.
Taip, yra privati erdvė kambariai, kur galima atsinešti vaišes ir švęsti gimtadienį ar kitą šventę.Erdvė priklauso įsigyjant gimtadienio ar kitą pasiūlymą.
Labirinte galima žaisti nuo 7 metų. Bet yra atskira poilsio erdvė, kur galima žaisti  kitus žaidimus.
Žaidimas yra visiškai saugus ir nesukelia skausmo, nes lazerio spindulys yra tokio pat stiprumo kaip televizoriaus pultelio spindulys.
Visos kainos yra nurodytos „Kainos“ skiltyje.
Taip, yra nemokamas parkingas.
Labirinte draudžiama: šliaužioti, bėgioti, lipti ant konstrukcijų, trukdyti 
 laisvai judėti, liesti priešininko ginklą ar kitaip trukdyti žaidėjams.

Susisiekite

Rezervuok!

Kontaktai


Adresas: A. J. Povilaičio g. 20
Telefonas: +37060999906
El.paštas: info@lazerspotas.lt